Brtva hladnjaka

Nešto nije u redu s brtvom vašeg hladnjaka?

Ako brtva na vašem hladnjaku nije nepropusna, najprije je potrebno provjeriti ima li na njoj oštećenja. Ponekad je moguće ponovno uspostaviti normalno djelovanje čišćenjem brtve. Ako to ne djeluje, vjerojatno je potrebno zamijeniti brtvu vašeg hladnjaka. Novu brtvu za svoj hladnjak možete dobiti od Boscha.

Ako imate dodatna pitanja o tome, obratite se našoj službi za korisnike na broj telefona 01 5520 888, 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Rado ćemo vam pomoći.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.