Dogovorite posjet Bosch stručnjaka za popravak putem interneta.

Praktičan dogovor posjeta našeg stručnog tehničara putem interneta 24 sata na dan fleksibilan je i pouzdan način rješavanja svih tehničkih poteškoća što je brže moguće. Usluga dogovora termina omogućuje vam da precizno opišete problem s vašim uređajem te odaberete datum i vrijeme posjeta tehničara koje vam savršeno odgovara. Osim toga, još je lakše dogovoriti uslugu popravka koju pruža jedan od naših stručnih tehničara kad se registrirate na portal MyBosch.

Dogovorite uslugu popravka putem interneta

Rado ćemo vam pomoći i uživo.

Stupanje u kontakt s Boschevim stručnjacima za popravak vrlo je lako: možete dobiti naše stručnjake za servis 7 dana u tjednu, 24 sata na dan putem telefona.

Kontakt

Popravci velikih kućanskih uređaja

Za sve vrste velikih kućanskih uređaja, kao što su perilice posuđa, perilice rublja, pećnice, ploče za kuhanje, hladnjaci ili zamrzivači stručni Bosch servisni tehničari posjetit će vaš dom kako bi analizirali eventualna oštećenja i ispravili sve kvarove na licu mjesta.

Popravci velikih kućanskih uređaja

Popravci malih kućanskih uređaja

Za Bosch male kućanske uređaje kao što su usisavači, MUM kuhinjski roboti, blenderi, mikseri ili tosteri, kuhala za vodu ili aparati za filter kavu nudimo popravke naših stručnjaka u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.

Popravci malih kućanskih uređaja

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za servis kućanskih uređaja Bosch će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama.

Za popravke za koje je potreban dolazak inženjera ako popravak nije moguć ili se ne preporučuje u slučajevima izvan jamstva, dobit ćete povrat novca za poziv pri kupnji novog Bosch kućanskog uređaja. Unutar jamstva će biti rješenja, kao što je zamjena vašeg uređaja.

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Naša Bosch služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove. Kako bi se pripremili na najbolji način, tehnički tim unaprijed analizira sve probleme kako bi osigurao da je inženjer opremljen zamjenskim rezervnim dijelovima koji će vjerojatno biti potrebni za dovršetak popravka.

Koliko će koštati popravak?

Koliko će koštati popravak?

Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg Bosch jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Detalje ćete dobiti odabirom kategorije uređaja o kojem je riječ. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.