Kućanski uređaji
Dogovorite posjet Bosch stručnjaka za popravak putem interneta.
Praktičan dogovor posjeta našeg stručnog tehničara putem interneta 24 sata na dan fleksibilan je i pouzdan način rješavanja svih tehničkih poteškoća što je brže moguće. Usluga dogovora termina omogućuje vam da precizno opišete problem s vašim uređajem te odaberete datum i vrijeme posjeta tehničara koje vam savršeno odgovara. Osim toga, još je lakše dogovoriti uslugu popravka koju pruža jedan od naših stručnih tehničara kad se registrirate na portal MyBosch.
Rado ćemo vam pomoći i uživo.
Stupanje u kontakt s Boschevim stručnjacima za popravak vrlo je lako: možete dobiti naše stručnjake za servis 7 dana u tjednu, 24 sata na dan putem telefona.
Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?
Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?
Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.
Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?
Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?
Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za servis kućanskih uređaja Bosch će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama.
Za popravke za koje je potreban dolazak inženjera ako popravak nije moguć ili se ne preporučuje u slučajevima izvan jamstva, dobit ćete povrat novca za poziv pri kupnji novog Bosch kućanskog uređaja. Unutar jamstva će biti rješenja, kao što je zamjena vašeg uređaja.
Koji se dijelovi koriste za popravak?
Koji se dijelovi koriste za popravak?
Naša Bosch služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove. Kako bi se pripremili na najbolji način, tehnički tim unaprijed analizira sve probleme kako bi osigurao da je inženjer opremljen zamjenskim rezervnim dijelovima koji će vjerojatno biti potrebni za dovršetak popravka.
Koliko će koštati popravak?
Koliko će koštati popravak?
Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg Bosch jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Detalje ćete dobiti odabirom kategorije uređaja o kojem je riječ. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.