Oznake za grešku

E24/F24 — Blokirana crpka

Desno možete pogledati video koji objašnjava kako popraviti crpku.

E12 — Nakupine kamenca u sustavu za zagrijavanje

Kamenac možete lako očistiti Bosch sredstvom za uklanjanje kamenca ili sredstvom za njegu perilice posuđa — možete ih naručiti na 01 5520 888.

E18 — Greške u radu

A. Dovodna cijev — provjerite da nije iskrivljena.

B. Začepljeni filtri na dovodnom priključku za vodu
- zatvorite slavinu,
- skinite cijev sa slavine,
- očistite filtre malom četkom,
- ponovno spojite crijevo i provjerite ima li curenja.

C. Začepljeni filtri na cijevi sustava AquaStop — pazite, on sadrži električni ventil pa ga nikako ne uranjajte u vodu.
- zatvorite slavinu,
- skinite cijev sa slavine i sa stražnjeg dijela perilice (ako ona nema sustav AquaStop),
- izvadite filtar kliještima i očistite ga malom četkom,
- ponovno spojite crijevo i provjerite ima li curenja.

D. Slab pritisak vode
Moguće je da je slavina blokirana ili da se u njoj nakupio kamenac. Ispod slavine stavite posudu i pustite da voda teče — iz potpuno otvorene slavine mora istjecati otprilike 10 litara vode na minutu. Ako vidite da voda slabije teče, najbolje da nam se javite na 01 5520 888.

E22 — Začepljeni filtri

Vidite kako očistiti filtre na linku.

E25 — Začepljena crpka
  • postavite gumb za odabir programa u OFF i isključite perilicu iz struje
  • pratite korake iz videa na linku.
Upaljena oznaka za sol

Senzor ne prepoznaje tablete soli - probajte upotrijebiti neku drugu sol (ne tablete soli). Naša preporuka je sol na linku.

E15/F15/E19/F19/E9/F9/E14/E16/E17/E32 — i drugi kodovi koji se odnose na elektronske greške

Ove greške može riješiti samo serviser tako da je najbolje da nam se javite na 01 5520 888 ili online. Tu smo za vas svaki dan od 0 — 24h.