Pregledajte Boschev servisni asistent prema punom broju modela (E-NR).

Unesite E-NR (broj modela) Boschevog kućanskog uređaja da biste dobili pristup svim informacijama koje se odnose na proizvod i opcijama podrške. Obično ga možete pronaći oko područja vrata ili na natpisnoj pločici uređaja.

Ne možete pronaći E-Nr (broj modela)? Samo upotrijebite opciju pronalaska tipske pločice da biste dobili pomoć.

Unesite E-Nr
Molimo vas provjerite unesene podatke
[global.common.msg.errorminlength]
The E-Nr. that you entered has not been recognised. Please re-check the E-Nr. and try again.
[global.common.msg.errorbadinput]
Broj modela (E-Nr) nije mogao biti prepoznat. Provjerite format učitane datoteke. Dopušteni su samo PNG i JPG.
Pojavio se tehnički problem. Molimo pokušajte ponovo ili upišite E-Nr. ručno.

Pristup Boschevom servisnom asistentu za proizvode registrirane putem portala MyBosch.

Ako je vaš proizvod već registriran putem portala MyBosch, samo se prijavite i odaberite proizvod u pitanju da biste saznali informacije o njemu i dobili podršku od Boschevog servisnog asistenta – to je sve što trebate.

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.