Loading

Kako spojiti svoj uređaj s Home Connect aplikaciju?

1. Preuzmite Home Connect App na vaš mobilni uređaj ili tablet.

2. Registrirajte se u Home Connect ili se prijavite s postojećim računom.

3. Pronađite vaš kućanski uređaj. Odaberite "Vodič za početak s QR kodom" i skenirajte QR kod.

4. Aktivirajte Home Connect na vašem kućanskom uređaju.

Podignite pripremu kave na višu razinu.

Od pripreme jutarnje kave bez imalo napora do pronalaska i pripreme šalice vrhunske kave savršene za svaku prigodu, funkcija Home Connect i Bosch pomažu vam da oslobodite baristu u sebi jednostavnim pritiskom na tipku!

Upoznajte svojega kućnog baristu.

Za pripremu vrhunske kave više vam nisu potrebne posebne vještine. Uz funkciju Home Connect vrhunsku kavu možete pripremati kod kuće pritiskom tipke. Birajte među mnoštvom prethodno programiranih vrsta kave te ih prilagodite svojim željama s pomoću aplikacije Home Connect.

Šalica kave nalazi se ispred aparata za kavu Bosch ugrađenog u zid.
Osoba u ruci drži telefon na čijem se zaslonu prikazuje aplikacija Home Connect s istaknutim postavkama za pripremu cappuccina. U pozadini vidimo aparat za kavu Bosch ugrađen u zid.

Personalizirajte svoje okusne pupoljke.

Samo vi najbolje znate što je za vas savršena šalica kave. Uz Home Connect i Bosch svoju omiljenu kavu možete pripremati u skladu sa svojim željama. Svoju dnevnu dozu za razbuđivanje možete prilagoditi prema jačini, količini slasne mliječne pjene, te spremiti svoj recept u favorite kako biste bili spremni za sljedeću pripremu jednim pritiskom tipke.

Otkrijte potpuno novi svijet vrhunske kave.

Otkrijte različite vrste kave iz cijeloga svijeta iz udobnosti vlastite kuhinje. Od klasičnih cappuccina do australske flat white bijele kave, možete pripremati široku paletu kava jednostavnim pritiskom tipke. Uživajte.

Elegantan crni aparat za kavu Bosch gotovo neprimjetno uklopljen pokraj profinjene pećnice okružene čisto bijelim kuhinjskim ormarićima u izvedbi s visokim sjajem.
Na telefonu se u krupnom planu prikazuju postavke za pripremu Caffe Crema i Latte Macchiato.

Odaberite i pripremite.

Budite savršen domaćin, uz popis recepata za kavu.

S pomoću aplikacije složite si popis za pripremu najrazličitijih vrsta kave, a zatim ih jednu za drugom pripremajte jednim dodirom tipke.

Istražite naše pametne aparate za kavu iz tvrtke Bosch.

Dobijte više od svojega aparata za kavu.

Otkrijte naš asortiman povezanih aparata za kavu već danas i uvjerite se kako vam aplikacija Home Connect može pomoći u pripremi očaravajućih šalica kave bez imalo napora.

Pogledajte sve povezane aparate za kavu

Povežite se s našim partnerima i prilagodite Home Connect sebi.

Praktičnost susreće bezgranične mogućnosti. Zahvaljujući mreži partnera u našem sustavu Home Connect, uključiti možete mnogo toga, od glasovnih pomoćnika i pametnih rješenja za upravljanje potrošnjom energije do IFTTT automatizacije (tzv. sustav za automatizaciju repetitivnih zadataka). Izbor je na vama. Zato upregnite svoju maštu dok stvarate nove rutine za svoju još jednostavniju svakodnevicu.

Fotografija snimljena iz hodnika prema ulaznim vratima, a sa strane se nalazi šank na kojem je pametni zvučnik. U kutu vidimo praktičan stalak za kišobrane i uredno ovješene kapute.

Glasovno upravljanje.

Postavite glasovne naredbe koje će vam pomoći u obavljanju svakodnevnih zadataka poput pokretanja perilice posuđa ili pripreme šalice omiljene kave bez puno muke.

Netko drži mobilni uređaj pred kuhinjom snimajući otvorenu perilicu posuđa. Na zaslonu telefona prikazuje se poruka „if this then that” upotpunjujući scenu daškom suvremene praktičnosti.

Prilagodite svoj pametan dom uz IFTTT™.

Stvorite samo svoje rutine. Postavite primjerice paljenje svjetala kada završite večerati ili si pustite omiljenu pjesmu kada je kava pripremljena.

Često postavljana pitanja o funkciji Home Connect.

Kako se mogu registrirati u aplikaciji Home Connect?

Preuzmite aplikaciju Home Connect i u njoj registrirajte svoj korisnički račun.

Kako mogu povezati svoj kućanski uređaj s aplikacijom Home Connect?

Svoj uređaj s funkcijom Home Connect možete povezati spajanjem na svoju Wi-Fi mrežu i skeniranjem dodijeljenoga QR koda. Pronaći ćete ga na priloženom Vodiču za brzi početak. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam tiskani vodič” i upišite svoj E-Nr. broj. Ili upotrijebite Vodič za povezivanje na mrežnoj stranici funkcije Home Connect kako biste pronašli QR kod za svoj uređaj.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne pojavljuje tijekom uparivanja?

Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan s istom Wi-Fi mrežom na koju je povezan i vaš Home Connect kućanski uređaj. Ako se radi o napi i ploči za kuhanje, provjerite jesu li obje povezane s vašim Home Connect korisničkim računom. Ako vaš ruter ima mogućnost zasebnog spajanja na mrežu s dvostrukim frekvencijskim pojasom, provjerite jesu li nazivi tih dviju mreža različiti. Upotrebljavate li pojačivače Wi-Fi signala, provjerite razlikuje li se naziv pojačivača u odnosu na naziv rutera koji uparujete s pojačivačem.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom nakon njegova povezivanja s aplikacijom Home Connect?

Ako aplikacija Home Connect vašem Home Connect uređaju pošalje netočne vjerodajnice, vaš se uređaj neće moći povezati s vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte s opcijom zaboravljanja mreže na vašem uređaju te se ponovno povežite kako biste bili sigurni da ste unijeli ispravnu lozinku.

Izgubio/izgubila sam upute dobivene s mojim Home Connect uređajem, gdje ih mogu pronaći?

Ako ne možete pristupiti dobivenim uputama, potražite ih na mrežnome mjestu ovdje. .

Ili, ako vam je poznat E-Nr. broj vašeg uređaja, tijekom postupka uparivanja pritisnite gumb „Nemam tiskani vodič” i upišite ovaj E-Nr. broj kako biste upute pročitali u aplikaciji.

Koje korake trebam slijediti pri uparivanju svojega Home Connect uređaja?

Pozorno slijedite Vodič za instalaciju funkcije Home Connect koji ste dobili sa svojim uređajem. Za svaki je uređaj potrebno slijediti različite korake. Ove korake možete pronaći i u aplikaciji Home Connect tijekom postupka uparivanja.

Zašto se aplikacija Home Connect ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom?

Neki uređaji pretražit će mreže u blizini s aktivnom internetskom vezom; tijekom postupka uparivanja vaš će se mobilni uređaj povezati s Wi-Fi mrežom na koju je spojen kućanski uređaj radi prijenosa vjerodajnica. Budući da kućanski uređaj nije povezan s internetom, mobilni uređaj prebacit će se na drugu mrežu na kojoj postoji aktivna veza s internetom, čime će se postupak uparivanja prekinuti. Kako do toga ne bi došlo, uključite Zrakoplovni način te zatim uđite u Wi-Fi postavke svojeg mobilnog uređaja te ondje ponovno uključite Wi-Fi povezivanje i provjerite jeste li povezani s Wi-Fi mrežom svojeg rutera.

Zašto Home Connect uparivanje ne uspijeva nakon povezivanja s mojom Wi-Fi mrežom?

Provjerite možete li pristupiti mreži s nekog drugog mobilnog uređaja u svojem domu. Za provjeru vaše internetske veze nemojte upotrebljavati mobilni podatkovni promet. Provjerite postoji li na mjestu ugradnje kućanskog uređaja jaka i stabilna veza s mrežom.

Zašto se moja Wi-Fi mreža ne pojavljuje u aplikaciji Home Connect?

Isključite svoje rutere iz utičnice (isto tako i pojačivače signala / Wi-Fi repetitore) i uvjerite se da njihove lampice ne svijetle. Ostavite ih isključene iz utičnice 30 sekundi te ih zatim ponovno uključite u struju. Pričekajte dok se vaš ruter potpuno ponovno pokrene i provjerite vezu s nekim drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u korisničkom priručniku svojeg rutera.

Aplikacija Home Connect i dalje ne radi, što mogu učiniti?

Deinstalirajte aplikaciju Home Connect te zatim preuzmite i ponovno instalirajte njezinu najnoviju verziju. Potom ponovno pokrenite svoj mobilni uređaj i iznova započnite s postupkom uparivanja.

Moj se Home Connect kućanski uređaj i dalje ne uparuje, što mogu učiniti?

Svoj biste Home Connect kućanski uređaj trebali vratiti na tvorničke postavke. U uputama za uporabu i održavanje kućanskog uređaja pronađite upute za vraćanje svojeg uređaja na tvorničke postavke.

Postoje li minimalni tehnički zahtjevi kojima moj Wi-Fi ruter mora udovoljavati?

Sustav Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uvjetom da nisu stariji od pet godina (procijenjeno). Iz sigurnosnih je razloga na Wi-Fi mrežama potrebno omogućiti šifriranje veze (WPA ili WPA2 šifriranje). Ako vaša Wi-Fi mreža nema omogućeno šifriranje veze, nećete moći registrirati svoj kućanski uređaj.

U aplikaciji se pojavljuje kod pogreške. Što on znači?

Detaljne opise i upute za otklanjanje poteškoća možete pronaći na mrežnoj stranici sustava Home Connect. Pogledajte sve kodove pogrešaka.

Štiti li sustav Home Connect moje podatke?

Kako bi zaštitio vaše dragocjene podatke, sustav Home Connect radi samo sa šifriranim Wi-Fi mrežama. Na taj je način upotreba sustava Home Connect najsigurnija moguća za korisnika. U to su uključene i redovite provjere sustava radi zaštite sustava od upada profesionalnih hakera.

Za koje je operativne sustave dostupna aplikacija Home Connect?

Aplikacija Home Connect dostupna je za sustave iOS i Android.

Koji Bosch kućanski uređaji podržavaju aplikaciju Home Connect?

Dok pregledavate proizvode na mrežnim stranicama tvrtke Bosch, među postavkama filtra odaberite opciju Pametni uređaj i prikazat će vam se kućanski uređaji kompatibilni sa sustavom Home Connect.

Možete provjeriti i je li funkcija Home Connect navedena na stranici nekog specifičnog uređaja na mreži. U korisničkom priručniku svojega kućanskog uređaja možete provjeriti je li opremljen funkcijom Home Connect.

MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!