Loading

Kako spojiti svoj uređaj s Home Connect aplikaciju?

1. Preuzmite Home Connect App na vaš mobilni uređaj ili tablet.

2. Registrirajte se u Home Connect ili se prijavite s postojećim računom.

3. Pronađite vaš kućanski uređaj. Odaberite "Vodič za početak s QR kodom" i skenirajte QR kod.

4. Aktivirajte Home Connect na vašem kućanskom uređaju.

Posuđe oprano dok trepneš!

Jeste li ikada željeli da vam perilica posuđa može dati savjet? Sada može. Niste sigurni koji program odabrati? Ili koliko će točno određeni ciklus pranja trajati. A pazite li na idealno vrijeme u danu za rad perilice posuđa u smislu održivije i prihvatljivije potrošnje energije? O svemu tome pitajte naš Home Connect!

Može li se ciklus pranja posuđa prilagoditi vašim potrebama?

A što kad bi svakom novom upotrebom svojih kućanskih uređaja njihov rad bio sve bolji?

Uz funkciju Home Connect možete ocjenjivati rad programa pranja kako bi sustav naučio više o vašim željama i prilagodio im se. Zato pružite inteligenciji priliku i uživajte u savršenoj čistoći jednim pritiskom tipke.

Na pametnom telefonu u aplikaciji Home Connect prikazuje zahtjev korisniku za povratnim informacijama nakon dovršenog ciklusa pranja posuđa u perilici. Zadovoljstvo je moguće ocijeniti biranjem između niza emotikona. U pozadini vidimo otvorenu perilicu posuđa.
Na zaslonu pametnog telefona, u aplikaciji Home Connect, prikazuje se mogućnost odabira načina rada, dok u pozadini vidimo perilicu posuđa, stol za objedovanje i elegantan kuhinjski otok.

Jednostavno mijenjajte programe dok perilica već pere.

Vaši uređaji sada idu ukorak s vašim životnim stilom.

Uz Home Connect programe pranja možete mijenjati kada vi to želite. Vaša večera je spremna, ali posuđe nije? Bez brige, samo ubrzajte ciklus pranja pritiskom na tipku. Ili recite svojoj perilici posuđa da se prebaci na Silence on Demand, odnosno tihi način rada kada vam je potrebno malo mira i tišine.

Spremni ste za svoju novu pametnu perilicu posuđa?

Dobijte više od svoje perilice posuđa.

Otkrijte naš asortiman povezanih perilica posuđa već danas i uvjerite se kako vam funkcija Home Connect može pomoći da dobijete savršeno oprano posuđe svaki put.

Pogledajte sve povezane perilice posuđa

Povežite se s našim partnerima i prilagodite Home Connect sebi.

Praktičnost susreće bezgranične mogućnosti. Zahvaljujući mreži partnera u našem sustavu Home Connect, uključiti možete mnogo toga, od glasovnih pomoćnika i pametnih rješenja za upravljanje potrošnjom energije do IFTTT automatizacije (tzv. sustav za automatizaciju repetitivnih zadataka). Izbor je na vama. Zato upregnite svoju maštu dok stvarate nove rutine za svoju još jednostavniju svakodnevicu.

Fotografija snimljena iz hodnika prema ulaznim vratima, a sa strane se nalazi šank na kojem je pametni zvučnik. U kutu vidimo praktičan stalak za kišobrane i uredno ovješene kapute.

Glasovno upravljanje.

Postavite glasovne naredbe koje će vam pomoći u obavljanju svakodnevnih zadataka poput pokretanja perilice posuđa ili pripreme šalice omiljene kave bez puno muke.

Netko drži mobilni uređaj pred kuhinjom snimajući otvorenu perilicu posuđa. Na zaslonu telefona prikazuje se poruka „if this then that” upotpunjujući scenu daškom suvremene praktičnosti.

Prilagodite svoj pametan dom uz IFTTT™.

Stvorite samo svoje rutine. Postavite primjerice paljenje svjetala kada završite večerati ili si pustite omiljenu pjesmu kada je kava pripremljena.

Često postavljana pitanja o funkciji Home Connect.

Kako se mogu registrirati u aplikaciji Home Connect?

Preuzmite aplikaciju Home Connect i u njoj registrirajte svoj korisnički račun.

Kako mogu povezati svoj kućanski uređaj s aplikacijom Home Connect?

Svoj uređaj s funkcijom Home Connect možete povezati spajanjem na svoju Wi-Fi mrežu i skeniranjem dodijeljenoga QR koda. Pronaći ćete ga na priloženom Vodiču za brzi početak. Ako nemate ovaj dokument, samo pritisnite opciju „Nemam tiskani vodič” i upišite svoj E-Nr. broj. Ili upotrijebite Vodič za povezivanje na mrežnoj stranici funkcije Home Connect kako biste pronašli QR kod za svoj uređaj.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne pojavljuje tijekom uparivanja?

Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan s istom Wi-Fi mrežom na koju je povezan i vaš Home Connect kućanski uređaj. Ako se radi o napi i ploči za kuhanje, provjerite jesu li obje povezane s vašim Home Connect korisničkim računom. Ako vaš ruter ima mogućnost zasebnog spajanja na mrežu s dvostrukim frekvencijskim pojasom, provjerite jesu li nazivi tih dviju mreža različiti. Upotrebljavate li pojačivače Wi-Fi signala, provjerite razlikuje li se naziv pojačivača u odnosu na naziv rutera koji uparujete s pojačivačem.

Zašto se moj Home Connect uređaj ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom nakon njegova povezivanja s aplikacijom Home Connect?

Ako aplikacija Home Connect vašem Home Connect uređaju pošalje netočne vjerodajnice, vaš se uređaj neće moći povezati s vašom Wi-Fi mrežom. Pokušajte s opcijom zaboravljanja mreže na vašem uređaju te se ponovno povežite kako biste bili sigurni da ste unijeli ispravnu lozinku.

Izgubio/izgubila sam upute dobivene s mojim Home Connect uređajem, gdje ih mogu pronaći?

Ako ne možete pristupiti dobivenim uputama, potražite ih na mrežnome mjestu ovdje. .

Ili, ako vam je poznat E-Nr. broj vašeg uređaja, tijekom postupka uparivanja pritisnite gumb „Nemam tiskani vodič” i upišite ovaj E-Nr. broj kako biste upute pročitali u aplikaciji.

Koje korake trebam slijediti pri uparivanju svojega Home Connect uređaja?

Pozorno slijedite Vodič za instalaciju funkcije Home Connect koji ste dobili sa svojim uređajem. Za svaki je uređaj potrebno slijediti različite korake. Ove korake možete pronaći i u aplikaciji Home Connect tijekom postupka uparivanja.

Zašto se aplikacija Home Connect ne povezuje s mojom Wi-Fi mrežom?

Neki uređaji pretražit će mreže u blizini s aktivnom internetskom vezom; tijekom postupka uparivanja vaš će se mobilni uređaj povezati s Wi-Fi mrežom na koju je spojen kućanski uređaj radi prijenosa vjerodajnica. Budući da kućanski uređaj nije povezan s internetom, mobilni uređaj prebacit će se na drugu mrežu na kojoj postoji aktivna veza s internetom, čime će se postupak uparivanja prekinuti. Kako do toga ne bi došlo, uključite Zrakoplovni način te zatim uđite u Wi-Fi postavke svojeg mobilnog uređaja te ondje ponovno uključite Wi-Fi povezivanje i provjerite jeste li povezani s Wi-Fi mrežom svojeg rutera.

Zašto Home Connect uparivanje ne uspijeva nakon povezivanja s mojom Wi-Fi mrežom?

Provjerite možete li pristupiti mreži s nekog drugog mobilnog uređaja u svojem domu. Za provjeru vaše internetske veze nemojte upotrebljavati mobilni podatkovni promet. Provjerite postoji li na mjestu ugradnje kućanskog uređaja jaka i stabilna veza s mrežom.

Zašto se moja Wi-Fi mreža ne pojavljuje u aplikaciji Home Connect?

Isključite svoje rutere iz utičnice (isto tako i pojačivače signala / Wi-Fi repetitore) i uvjerite se da njihove lampice ne svijetle. Ostavite ih isključene iz utičnice 30 sekundi te ih zatim ponovno uključite u struju. Pričekajte dok se vaš ruter potpuno ponovno pokrene i provjerite vezu s nekim drugim mobilnim uređajem. Više informacija potražite u korisničkom priručniku svojeg rutera.

Aplikacija Home Connect i dalje ne radi, što mogu učiniti?

Deinstalirajte aplikaciju Home Connect te zatim preuzmite i ponovno instalirajte njezinu najnoviju verziju. Potom ponovno pokrenite svoj mobilni uređaj i iznova započnite s postupkom uparivanja.

Moj se Home Connect kućanski uređaj i dalje ne uparuje, što mogu učiniti?

Svoj biste Home Connect kućanski uređaj trebali vratiti na tvorničke postavke. U uputama za uporabu i održavanje kućanskog uređaja pronađite upute za vraćanje svojeg uređaja na tvorničke postavke.

Postoje li minimalni tehnički zahtjevi kojima moj Wi-Fi ruter mora udovoljavati?

Sustav Home Connect radi sa svim standardnim Wi-Fi ruterima dostupnim na tržištu pod uvjetom da nisu stariji od pet godina (procijenjeno). Iz sigurnosnih je razloga na Wi-Fi mrežama potrebno omogućiti šifriranje veze (WPA ili WPA2 šifriranje). Ako vaša Wi-Fi mreža nema omogućeno šifriranje veze, nećete moći registrirati svoj kućanski uređaj.

U aplikaciji se pojavljuje kod pogreške. Što on znači?

Detaljne opise i upute za otklanjanje poteškoća možete pronaći na mrežnoj stranici sustava Home Connect. Pogledajte sve kodove pogrešaka.

Štiti li sustav Home Connect moje podatke?

Kako bi zaštitio vaše dragocjene podatke, sustav Home Connect radi samo sa šifriranim Wi-Fi mrežama. Na taj je način upotreba sustava Home Connect najsigurnija moguća za korisnika. U to su uključene i redovite provjere sustava radi zaštite sustava od upada profesionalnih hakera.

Za koje je operativne sustave dostupna aplikacija Home Connect?

Aplikacija Home Connect dostupna je za sustave iOS i Android.

Koji Bosch kućanski uređaji podržavaju aplikaciju Home Connect?

Dok pregledavate proizvode na mrežnim stranicama tvrtke Bosch, među postavkama filtra odaberite opciju Pametni uređaj i prikazat će vam se kućanski uređaji kompatibilni sa sustavom Home Connect.

Možete provjeriti i je li funkcija Home Connect navedena na stranici nekog specifičnog uređaja na mreži. U korisničkom priručniku svojega kućanskog uređaja možete provjeriti je li opremljen funkcijom Home Connect.

MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!