Razbijen je stakleni vrč aparata za kavu. Što sada?

Ako se stakleni vrč aparata za kavu ili posuda općenito razbije, pitanje je kada se to dogodilo. Je li se šteta dogodila unutar jamstvenog perioda u trajanju od 24 mjeseci? Ako jest, u većini slučajeva ćemo se pobrinuti za zamjenu po uvjetom da se oštećenje staklenog vrča ili posude dogodilo zbog materijalnog nedostatka s naše strane. Ako nije, svejedno možete pronaći novi stakleni vrč iz asortimana Boschevih zamjenskih dijelova pretraživanjem prema E broju i broju proizvoda.

Servisni asistent

Obratite nam se.

Možete nas dobiti 24 sata na dan, 7 dana u tjednu telefonski ili slanjem poruke e-pošte.

Pomoć već stiže.

Dogovorite posjet na datum i vrijeme koje vam odgovara.

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

Podijelite vaše mišljenje

Na temelju upitnika želimo odrediti zadovoljstvo kupaca servisnom uslugom Bosch. Sudjelovanje u anketi je dobrovoljno i anonimno. Ispunite upitnik i podijelite svoje iskustvo s nama.