Za Bosch male kućanske uređaje kao što su usisavači, MUM kuhinjski roboti, blenderi, mikseri ili tosteri, kuhala za vodu ili aparati za filter kavu nudimo popravke naših stručnjaka u našim dobro opremljenim servisima i radionicama.

Provjerite mogućnosti rezervacije na ovoj stranici kako biste rezervirali popravak.

Mogućnosti popravka:

Obratite se pozivnom centru službe za servis kućanskih uređaja Bosch kako biste naručili popravak

Obratite se Bosch pozivnom centru kako biste razjasnili kako naručiti popravak. Servisni stručnjaci će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema.

Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. je potreban za pripremu popravka u centralnoj radionici.

E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova.

Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka.

Pozivni centar službe za servis kućanskih uređaja Bosch

Nazovite 01 5520 888 i član našeg Bosch servisnog tima dodatno će vam pomoći pri naručivanju posjeta tehničara.

Naš pozivni centar je otvoren 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Često postavljana pitanja za popravke

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Ima li potrebe za popravkom ili mogu sam riješiti problem?

Uvijek se preporučuje da pogledate internetsku samopomoć kako biste identificirali grešku i pregledali česta pitanja. Mnoge manje probleme možete riješiti sami kako biste izbjegli nalog za popravak.

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Popravak ili kupnja novog uređaja: ima li popravak smisla?

Ovisno o kvaru te starosti i statusu vašeg uređaja, naša služba za korisnike će izvršiti analizu i preporučiti je li servisni popravak prikladan. Dat ćemo vam savjet što je najbolje učiniti. U većini slučajeva, popravak će se preporučiti koliko je to tehnički i ekonomski isplativo. U konačnici, odluka o tome što će se dogoditi s vašim uređajem je na vama.

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Koji se dijelovi koriste za popravak?

Naša služba za korisnike koristi samo originalne zamjenske rezervne dijelove – ne kopije ili rabljene dijelove.

Koliko će koštati popravak?

Koliko će koštati popravak?

Ako je vaš uređaj obuhvaćen uvjetima dvogodišnjeg jamstva proizvođača, popravak se ne naplaćuje. U slučaju da uređaj nije obuhvaćen jamstvom proizvođača, možete provjeriti poštene i transparentne cijene popravka. Naša služba za korisnike pažljivo prati cijene popravaka kako bi vam ponudila najbolju moguću vrijednost za novac.

<local price info>

Koji su podaci potrebni za naručivanje popravka?

Koji su podaci potrebni za naručivanje popravka?

Za naručivanje popravka stručnjaci servisa će zatražiti neke podatke o uređaju i opis problema. Navedite broj modela (E-Nr) vašeg uređaja. E-Nr. se nalazi na natpisnoj pločici vašeg uređaja. Sastoji se od tri slova na početku nakon kojih slijedi kombinacija brojeva i slova. Brojevi modela Bosch uvijek će počinjati s tri slova, a završavat će se uvijek s „/“ i dva broja kao zadnja dva znaka. Ako vam je potrebna podrška za pronalaženje natpisne pločice, provjerite tražilicu natpisnih pločice gore u alatu za internetske rezervacije.

Kako služba za servis kućanskih uređaja Bosch doprinosi zaštiti okoliša i klime?

Kako služba za servis kućanskih uređaja Bosch doprinosi zaštiti okoliša i klime?

Služba za servis kućanskih uređaja Bosch pruža najbolju podršku za dugi životni vijek proizvoda tako da pruža usluge popravka i originalne rezervne dijelove. Te usluge jamče funkcionalnost vašeg uređaja tijekom duljeg razdoblja. Dugotrajan životni vijek uređaja značajno doprinosi zaštiti okoliša i klime.

MyBosch

Besplatno se registrirajte i uživajte u mnogim pogodnostima!

Servis

Izvanredna usluga – prije i nakon kupnje.

01 5520 888

Iskusite Bosch

Otkrijte kvalitetu, savršenstvo i pouzdanost.

Prodajna mjesta

Pronađite prodajno mjesto u svojoj blizini!